Gårdagen

Igår var det fredag och jag hade en jättebra dag! Hela min årskurs var borta från vår egna skola idag och var istället och hälsade på hos två andra gymnasium. Kunskapsgymnasiumet vid Globen och IKG. Först var vi vid kunskapsgymnasiumet vid Globen fram till lunch. De pratade om gymnasiumet, och så hade vi en halvrolig mattelektion där man skulle gå fram till eleverna som går där och fråga om pasta... Lite halv konstigt men det fungerade. Åt fläskkotlett och bearnaise till lunch, innan vi drog till andra gymnasiumet IKG. Där gjorde de likadant, pratade och visade runt i gymnasiumet.
Slutade vid halv tre och åkte in till Stockholms Central tillsammans med Felicia och Jessika. Där skilldes vi åt, och jag träffade istället på Angelica. Hade en trevlig eftermiddag på stan med henne, strosade runt i butiker, shoppade och åt middag på Sandys. Alltså åååh, älska Sandyyyy! ♥ Runt 19 tog vi bussen hem till mig. Vi slappade lite innan vi gick ut och åkte pulka (Angelica som ville, haha). När vi kom in började vi skära upp frukt och grönsaker, och gjorde dipp som vi sedan bjöd min familj på. Kvällen spenderades sedan framför tv, vi gjorde ingenting speciellt förutom en tumblr till Angelica.
Hon drog hem runt 23 och jag gick och la mig. 
Usla IPhone bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0