Lördag

Var ett tag sen jag bloggade så tänkte passa på nu! I torsdags hade jag skola som vanligt och på idrotten visade vi upp våra danser som alla jobbat med ett tag. Gick rätt bra faktiskt och det är alltid kul att se folk dansa. Igår var jag ledig från skolan då alla våra lektioner var inställda. Dock skulle vi skriva på en svenska uppgift vilket jag inte lyckades komma så långt med. Min syrra jobbade bara till 13 så hon kom hem med Sushi som vi åt till lunch. Idag är det lördag, min favorit veckodag. Har inte gjort något speciellt. Var i Centrum ett tag och köpte lite frukt och choklad som jag ska doppa ikväll. Fick även med mig ett hårband eller vad det heter som funkar bra när man har toffs och inte vill ha mössa. Köpte även en liten grej till som jag visar er senare när jag fixat klart med den. Nu ska jag kolla runt på datorn ett tag, är sjukt sugen på att åka pulka då det har snöat en hel del under de senaste dygnet. Får se hur det blir med det, ha en fortsatt bra lördag!
Tagna för en vecka sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0