Samsung Smart-tv

 
 
Detta var en utav två julklappar som jag tidigare inte visat. Det är en tv, som jag fick av mamma och pappa. Som ni ser sitter den fast på väggen, för jag har också fått ett väggstativ. Väggstativet gör främst så jag slipper ställa tv:n på en hylla av något slag, men gör även så jag kan vrida och böja så jag kan kolla på tv:n i olika vinklar.
Tv:n är en smart-tv, och med detta menas att jag kan gå ut på internet och surfa genom wifi. Det är märket Samsung och är 32 tum. Jag har även fått Netflix, där man kan kolla på hur många filmer och tv-serier som helst. Ni ska bara veta hur mycket jag använt mig av Netflix, tillsammans med vänner och familj. Har sett sjukt mycket filmer, så i veckan kommer det upp lite filmtips. Jag kan även passa på att tipsa om tv:n och Netflix, superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0