Winter Photoshoot

Angelica kom hem till mig idag runt 13. Innan käkade jag frukost, borstade tänder, klädde på mig och städade rummet och Dumles bur lite snabbt. När hon kom började vi fixa lite med hår och smink, innan vi gick ut och hade en alldeles spontan photoshoot. Inget planerat, bara sådär. Kändes faktiskt som vi fick bra bilder. Sedan gick vi in och drack smoothie och åt smörgås. Mormor var visst hemma hos mig så vi visade exempelvis min nya tv i mitt rum. Sedan skjutsa pappa oss till Haninge Centrum där vi hade lite ärenden. Jag lämnade tillbaka ett par byxor, och köpte sedan två par nya. Angelica däremot köpte en present till en kompis. Efter tog vi en liten promenad, och sedan bussen hem varförsig. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0