Workout

Idag var sista dagen på lovet vilket är sjukt trist. Hade gärna varit ledig i några dar till men det är bara att köra på. Idag har iallafall varit en riktig träningsdag. Gick upp i hyfsad tid, år frukost och bytte om till träningskläder. Efter det gick jag och Julia till gymmet för att prova på det. Var faktiskt kul och har fått igång motivationen. Får se om jag skaffar gymkort eller om jag kör lite här hemma. Tycker det är tråkigt att vara ensam och träna på gym så får se. När vi kört i ca en timme drog vi hem, åt lunch och sen åkte jag iväg igen. Åkte till Salem där en i min klass fixat en hall som vi kunde träna på våran dans i. Vi tränade i typ 3 timmar. Kom hem runt 20:30 och åt middag, duscha och kollade på Paradise hotel. Ska sova nu, imorgon börjar skolan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0