1 år sedan

Kollade tillbaka i arkivet här på bloggen och såg ett inlägg från en helt underbar dag. Den här dagen var för exakt ett år sedan.. Har lite blandade känslor över det här. Tiden går så himla snabbt. Snart är det skola igen så det gäller verkligen att ta vara på sommarlovet. Jag vet inte om jag har nämnt detta men just nu sommarjobbar jag och min sista dag är imorgon. Jag jobbar på ett dagis och trivs faktiskt rätt bra med det jobbet. Eftersom jag jobbar 8 - 16 hinner jag inte göra något på dagarna vilket är synd och när jag kommer hem är jag oftast för trött för att hitta på något. Jaja det är så kort kvar nu sen ska jag njuta av ledigheten. Kommer faktiskt att sakna barnen lite också, dessutom har jag inte bara legat hemma utan gjort någon nytta. När jag ändå skriver på kan jag ju säga att jag är väldigt besviken på vädret. Ända sen jag kom hem från London har det varit mulet och grått. Solen har väl lyckats komma fram några enstaka timmar men det ar ofta vänt till regn, åska osv.. Hoppas verkligen vädret vänder så att jag får använda mina fina nya sommarkläder någon gång. Nu känns det som att det här inlägget blev lite negativt så jag ska avsluta. Det jag ville få sagt var iallafall att för ett år sedan satt jag och Linnea på en klippa med en massa gott att äta och den dagen kommer jag att minnas länge.
Tidsinställt inlägg medans jag är på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0