Home

Jag har inte uppdaterat bloggen på ett tag och därför är det en hel del ni läsare har missat, blandannat att jag har varit på Gotland för andra gången denna sommar. Åkte ner dit i måndags tidigt på morgon med hela familjen, och kom hem sent på kvällen i fredags. Var där vid en ställe som heter Nisseviken, tillsammans med min, Angelicas och en annan familj. Har verkligen haft superkul dessa fem dagar, skapat massa minnen för livet. Orkar inte beskriva vad vi gjort så detaljerat men bland annat sol & bad vid hav/pool, studsmatta, tränat, strosat runt i Visby, ätit på resturang, ridit häst, sena kväller, kojakt mm.
Haft det underbart bra & önskat vi stanna längre. 
 
Jag och världens finaste vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0