Ny kamera

Har shoppat ganska mycket sedan jag kom hem från Gotland, och har blandannat köpt en ny systemkamera. Visserligen har jag egentligen redan en systemkamera, men den är mammas men har med åren blivit mer och mer min. Dock kände jag att jag ville ha en lite bättre och mer avancerad kamera, och därför valde jag att köpa en. Jag kan även filma med kameran i full HD, och jag är därför lite nyfiken med att börja med det här med youtube... :)
 
 
 
Idag har jag träffat Angelica som jag inte träffat sedan Gotland. Vi åkte till Farsta centrum där vi hade lite ärenden, och jag fick även med mig en bh och sport t-shirt hem. Åkte sedan hem till Angelica där hon hämtade badkläder, och sedan hem till mig för att hämta badkläder. Sedan åkte vi och bada, vilket var superskönt då det har varit väldigt varmt i luften idag. Åt grillat till middag (<333), och annars har kvällen gått åt för att planera morgondagen. Som det ser ut just nu ska jag träffa Isabelle, Aji, Douglas, Markus, Rosanna, Steffi och Alex imorgon på eftermiddagen vid en sjö där vi ska tillbringa kvällen. Vi ska grilla, bada, spela volleyboll och det ska verkligen bli supermysigt! Men först ska jag upp tidigt med mamma och träna, innan det blir för varmt. Sommarlovet flyter på nu, och så gör även min rehabilitering! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0