Sommar och sol


Nu har sommaren äntligen kommit till Stockholm och de två senaste dagarna har jag verkligen tagit vara på vädret och de har varit underbara. Igår åkte jag till centrum vid 11 tiden där jag mötte Ewelina. Vi köpte sallad till lunch, godis och dricka. Det tog vi sedan med oss ner till en sjö där vi satt på en jättemysig brygga. Vi badade väldigt mycket, sola, spela kort, åt och hade det super bra. Så himla roligt att bada från bryggor eftersom man kan hoppa i. Vi var där hela dagen och jag kom hem runt 17. När jag ätit middag och duschat åkte jag hem till Linnea där jag först väntade på att hon skulle äta klart middagen. Efter det cyklade vi ner till Maxi där vi köpte lite snacks som vi åt på under kvällen. Vi var ute ett tag innan vi satte oss på hennes altan oh snackade om allt som hänt sen vi sågs sist. Vid 01 gick vi hem till mig och chillade innan vi sov här.
 
Idag åt jag och Linnea frukost ute i solen innan jag åkte till Handen där jag träffade Nennie som jag inte träffat på väldigt länge. Vi hade planerat att g ner till Rudan så det blev så. Vi badade inte utan strosade mest runt, gick runt hela sjön och snackade om allt möjligt. Jätte mysigt och roligt att träffa henne igen. Nej nu måste jag avsluta det här innan det blir alldeles för långt och förlåt för dålig mobil bild. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0