17 juni 2014

 
Min dag har varit jättebra! Mötte Anna, Isabelle, Gabi, Casper, Marcus, Oliver, Magnus och Gille runt tolv vid alléplan där vi köpte godis, chips, dipp, energidricka och pizza innan vi drog hem till Marcus där vi spenderade några timmar. Vi hällde upp chips och godis i skålar och fixade även dipparna, innan vi började byta om till badkläder. Vi badade i hans pool vilket var superkul, innan vi bara var på hans altan och dansade med musiken. Sedan kollade vi på film (21 Jump Street, åh älskar den filmen!) innan vi alla gick ut på en spontan promenad i "värmen".
 
Fick skjuts hem av Gabis pappa och det första jag gjorde när jag kom hem var att äta middag. Kvällen umgicks med Isabelle och Anna och vi skrattade supermycket, åh älskar sommarkvällar och speciellt mina vänner! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0