Happy Tuesday

I detta inlägg ska jag blogga om dagen, men måste bara tillägga att bion The fault in our stars som jag såg på igår var så in inihelvetets grym. Trodde inte alls att sånna filmer var min grej, men jag bara grät och grät hela filmen ut. Iallafall. :')
 
Min tisdag har varit som rubriken, en jädrans glad dag. Började dagen med att gå upp klockan 8 och det första jag gjorde var att dra ut och träna dryga timmen. Eftersom jag inte ska träffa sjukgymnasten på ett tag har jag fått ett slags schema med övningar jag ska göra varannan dag, som jag alltså gjorde idag. Efter övningarna duschade jag och fixade mig lite snabbt innan jag hoppade på bussen. Träffade på Isabelle, Gabi och Markus, och vi alla drog till Djurgården där vi hade det jättemysigt. Satt blandannat på ett träd som liksom låg över vattnet, svårt att förklara men kul var det iallafall.
Runt tre drog jag och Isabelle oss till Tele2 arena och O'learys. Mötte mamma en snabbis som gav mig pengar innan vi mötte på Isabelles familj och kusiner. Inne i O'learys var vi i ett par timmar då vi bowlade, spelade en hel del spel, käkade middag och kollade på vm matchen Italien - Uruguay. Tog revbensspjäll till middagen och herregud vad gott det var!! Åkte hem efter matchen och umgicks med Isabelle under kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0