I made it!

 
 Känns så himla fantastiskt superbra att kunna skriva rubriken, 'I made it!'. För det har jag nämligen gjort. Jag vet inte riktigt om alla kommer ihåg men när året startade i januari påbörjade jag att vara nyttig. Var någon spontan grej, som jag bara trodde jag skulle hålla i några veckor. MEN, det höll faktiskt så länge så att jag slutade nu i veckan. Jag har tillochmed räknat, 22 hela veckor. Herregud, vad stolt jag är över mig själv! 
Detta är inget jag vill hålla på med i sommar, då jag vill kunna stoppa i mig vad jag vill utan att behöva tänka på det. Dock tänker jag fortsätta med detta i höst, för man känner sig så jävla duktig. Plus har min kropp och hud reagerat jättebra med denna 'diet'. Exempelvis har jag knappt fått några finnar alls detta år, och hur BRA är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0