LONDON 2014

Natten mellan fredag och lördag kom jag hem från London. Har haft fyra underbara dagar med Jessika i en stad som jag absolut vill besöka igen. Vi flög dit på tisdagen, checkade in på hotellet, shoppade och åt middag + Starbucks. Hotellet var mycket finare än förväntat. Rummet var jätte fräscht och vi hade utsikt över Big Ben, London Eye osv. Det låg ca 1 minut från tunnelbanestationen Tottenham Court Rd och lika nära Primark som jag älskade. Dagarna bestod av goda frukosts, lunchar och middagar, sevärdheter (Madame Tussauds, London Eye mm), shopping och mycket mer. Vi träffade några killar i en butik som vi blev vänner med. Gick ut en kväll med några av dem och satte oss i en park vid Buckingham Palace. Under hela resan hade vi bra väder vilket jag är glad över då man gick mycket ute och så. Åhh det var så jävla nice, vill göra om detta.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0