MIDSOMMARAFTON.

 
Igår var det Midsommarafton och jag hade en jättebra dag med familj och vänner. Eftersom vi skulle få gäster hem till oss bestod förmiddagen och lite av eftermiddagen till åt att städa, hjälpa till med maten och göra min midsommarkrans som jag förresten blev väldigt nöjd med!
Gästerna som kom var Angelicas familj (förutom Angelica lol) och Sylvia, Magnus och lilla Kendra som är 8 år, och de kom vid fyra tiden. Hade en jättemysig kväll med massa god mat, dans, sång, busning med Kendra, hjälpa till med drinkar mm. Midsommar är en viktig tradition för mig, då jag älskar att samla familj och vänner tillsammans som exempelvis middagar. Det blir extra kul också då det är sommar och man har chansen till att bära fina somriga klänningar och kransar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0