My last two days.

 
Onsdag
Igår gick jag upp tidigt och tog bussen in till sjukgymnasten då jag skulle träna lite. Allting gick verkligen piss, var sjukt trött och hade ingen ork till att göra övningarna bra. Efter runt en timme träffade jag mamma och drog till hennes jobb där jag jobba cirkus fyra timmar. Har det verkligen askul på hennes jobb, hennes arbetskamrater är ju bara för sköna! Iallafall, runt tolv lunchade även vi på en italiensk restuarng, nomnom. Mamma och jag åkte hem tillsammans vid fyra och det första jag gjorde när jag kom hem var att duscha lite snabbt. Kvällens planer var att alla vi i föräldrargruppen (orkar inte förklara vad det är, bara att personerna där är personer jag vuxt upp med) skulle spela brännboll samt ha picknick som vi har en gång varje år. Iallafall, så stället där vi skulle spela brännboll låg en bit bort och vi åkte därför bil dit. Därför jag nämner detta är för att jag vill tillägga att världens bästa syster har tagit körtkortet och vi två åkte dit tillsammans, medan mamma och pappa tog andra bilen. Supercoolt!! Aja, kvällen var mysig och som tur var slapp vi regnet. Kom hem runt nio och kände mig alldeles trött i benen, så det blev sängen direkt. 
 
Torsdag
Som dagen innan gick jag upp tidigt och åkte till sjukgymnasten för att träna. Fast denna gång följde mamma med och att idag var även första gången jag sprang på löpband efter operationen. Herregud vad kul! När jag var klar åkte jag direkt hem och duscha, och överraskades sedan av min syster som hade lagat amerikanska pannkakor till mig. Cute. Vid tre tiden tog jag cykeln ut på en tur och plokade helt olika sorters blommor, för imorgon är det nämligen Midsommar och jag hade tänkt att ta tillfället i akt och faktiskt göra en midsommarkrans! Annars har jag inte gjort så mycket idag. Det var jag som stod för middagen ikväll, och annars har det varit kaninmys och fotboll som varit på schemat ikväll. Inte så värst dålig dag endå.
 
Update: Angelica är i London och därför är det jag som sköter bloggningen just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0