School's out festival

Att inviga sommarlovet med School's out festival var verkligen ett toppenbeslut. Vid 19 nångång igår tog jag bussen och mötte Angelica, och sedan Aji. Vi tog tillsammans pendeltåget och bussen till Sollentuna och Edsbergsparken, där School's out festival skulle utspela sig. När vi kom dit käkade vi först innan vi träffade på några tjejer och killar som Aji kände litegrann. Kvällen var verkligen hur bra som helst. De spelade sjukt bra låtar, med dj:s som bland annat John De Sohn! Men det roligaste på hela kvällen var helt klart skumfesten, alltså de sprutade ut så jävla mycket skum över hela 'dansgolvet'. Så jävla roligt. Blev som värsta poolpartyt, alltså shit. Och det kändes även så jävla underbart att de fyra brudarna som var främlingar till mig för bara två timmar tidigare, kändes som vänner jag haft hela livet. ♥ Runt halv ett drog vi till Edsviken där vi nattbadade halvnakna, alltså herregud vilken kväll. Fick skjuts hem av Ajis bror, och när jag kom hem blev det raka vägen till duschen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0