SOMMARLOV

Nu är äntligen årets bästa tid här! Hade skolavslutning i tisdags alltså den 10/6. Mitt sommarlov har varit riktigt bra hittills och jag har ännu mer roliga saker framför mig. Efter avslutningen drog jag och sex andra tjejer från klassen in till stan där vi firade lovet med lunch buffe. På kvällen drog jag på fest vid rudan som är ett ställe vid en sjö. Det var jättekul med massor folk, musik osv. Igår åkte jag till Sollentuna till en festival med Linnea och Aji. Vi mötte upp lite tjejer som jag aldrig träffat förut. Det känndes så sjukt, som att vi känt varandra i flera år. Linnea kommer skriva mer om kvällen, kan väl bara säga att den var jävligt nice! såg John de Sohn mm, nattbadade och åkte hem utan skor och jacka som jag glömde på stranden asså haha. Idag vaknade jag med världens halsont och ska snart åka och mta Aji som har mina skor och min jacka. Otroligt bra start på sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0