Confessions

 
♥ Jag har åkt taxi till och från skolan sedan den 3 mars, och ska fortsätta med det till 11 april. 
♥ Idag var första dagen jag använde jeans på en månad. 
♥ Jag har inte druckit läsk på hela året. 
♥ Jag har planerat att slinga och klippa håret hos frisören i maj, då mitt hår är otroligt slitet och vill ha det fräscht till balen och sommaren. Inte klippt håret sedan september, och slingade i februari förra året.
♥ På tal om balen, så har jag börjat kolla på balklänningar.
♥ Jag har inga bestämda sommarplaner, men vill verkligen ha en oförglömlig sommar. 
♥ På fredag har jag varit nyttig i 11 hela veckor.
♥ I helgen råkade jag sätta på ett avsnitt av serien Breaking Bad på Netflix, och nu är jag alldeles fast. 
♥ Imorgon ska jag och mamma köpa ett par skor jag suktat efter i månader, wiho. 
♥ Just nu snöar det i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0