My last days

 
♥ Fredag
I fredags hade vi halvdag i skolan och slutade tolv. Åkte då buss (första gången på 1,5 månad) med Fanny och Isabelle till Pizza Hut där vi käka lunch. Det var buffé och vi alla käkade supermycket. Efter strosade vi runt i olika centrum i ungefär en timme, innan vi tog bussen hem till Isabelle där vi spenderade kvällen. Vi gjorde inte så mycket under de timmarna, utan hade det bara bra. Exempelvis klippte jag Fannys hår, och det blev faktiskt ingen katastrof. Var faktiskt kul. 
 
♥ Lördag
I lördags sov jag ut länge och åt en ordentlig god frukost. Sedan började jag med en video som tog några timmar (inte till bloggen) innan jag fick skjuts av pappa till Angelica. Vi gjorde inte heller så mycket, utan gick ut till en lekpark där vi var runt en timme i vårvärmen. Sedan påbörjade vi på en video till Angelicas youtubekanal, och sedan gjorde jag och Angelica middag till oss, Angelicas syster och hennes kompis. Vi lagade fläskfilé, pommes frites, sallad och bearnaise. Jag var tvungen att dra hem ganska tidigt då Angelica skulle på fest. Jag drog istället hem där vi hade gäster och umgicks med de. 
 
♥ Söndag
Gick upp relativt tidigt och satte in en hårinpackning i håret det första jag gjorde. Åt sedan frukost tillsammans med mamma och pappa, innan jag tog ut min kanin Dumle i koppel. Så kul att vädret är så bra så jag kan ha han ute. :-) Sedan skrev jag ett CV till ett jobb jag ska söka till, innan jag åt gårdagens huvudrätt till lunch. Det är allt jag hunnit göra idag, och planerna för ikväll är inte så många. Funderar på att fixa naglarna lite, och även gå ut på en promenad. Hoppas det fungerar bra med knät bara. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0