Sweet sixteen. ♥

 
Oj 16, helt otroligt. Min födelsedag har varit alldeles amazing, och spenderats med människor jag älskar. Var i skolan mellan 8.25-14.00. Under den tiden blev det inte så mycket plugg, utan hade superkul med Fanny och Karim istället. Och eftersom det var toppenväder idag har jag varit ute i flera timmar, och njutit av vårsolen. Supermysigt. Efter skolan åkte jag och träna hos sjukgymnasten, och sedan åkte jag hem. Var inte hemma så länge, innan jag och min familj drog till Pizza Hut där jag hade fått bestämma att vi skulle äta middag. Var supergott, och fick jättefina presenter hos resturangen. 
Nu är jag hemma och är jättetrött. Så himla nöjd med min födelsedag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0