Bowling och Sleepover

Igår vaknade jag av klockan 8:30, fixade mig och åt frukost. När jag var klar åkte jag in till stan med Tara och Ewelina där vi åt lunch på taco bar. Tog nacho deluxe som vanligt.  Meningen med att vi åkte till stan var för att vi och typ 10 till från klassen skulle bowla. Vi hade en stund över innan bowlingen och då gick vi i lite affärer.
Vi Bowlade i en hall på Kungsgatan och det var jättemysigt där inne. Disco bowling var det också,  det är så mycket mer nice än vanlig. Efter bowlingen gick vi i nån affär innan vi drog hem. Väl hemma packade jag bara en väska och drog till Linnea. Vi hade huset för oss själva, åt middag, dansa kolla film osv. Mys! Sov över där också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0