Mys lördag

Igår kväll hade jag en jättemysig lördagskäll. Mina föräldrar var bortbjudna och min syrra var inte hemma, så hade hela huset för mig själv. Vid 19:30 kom Jessika hit och vi lagade middag. När maten var klar åt vi framför en film och pratade om London. Hon gick hem runt 20:30. Efter typ en halvtimme kom Jennifer och vi kollade på Eurovision med godis och chips. Gick bättre för Sverige än vad jag trodde faktiskt. När det var slut satt vi bara kvar i soffan och chillade. Jennifer sov här så vi fixade säng och så innan vi gick och la oss. Imorse drog vi oss väldigt länge, åt frukost i sängen osv. Runt 13:30 drog vi till Nancys där vi köpte lunch, jag tog sushi. Kollade i nån affär innan vi drog hem.
 
Nu sitter jag i mitt rum och ska fortsätta att kolla på Modern Family som jag gjort de senaste timmarna. Snart blir det grillat till middag och efter det ska jag duscha. Första söndagen på länge som jag inte behövt plugga på, så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0