Vardagspics

 
#1 Förra lördagen var jag hemma hos Kajsa under kvällen med lite människor. Vi gjorde lite allt möjligt, och vid två fick vi helt plötsligt för oss att beställa hem pizza, så vi gjorde det (?). Fett weird men gott vare! Sovde även över där.
 
#2 I torsdags efter skolan åkte jag och fikade tillsammans med Frida, Klara, Hanna och Kajsa. Var verkligen helt spontant och supermysigt. Vi drog till Wayne's där jag köpte en ischai, och satt där i någon timme innan alla gick skilda vägar. 
 
#3 Matkortet på min skola är verkligen det bästa, att gå från att nästintill inte ätit någon lunch alls till resturangmat varje dag (!!!) är verkligen top notch. Iallafall, i fredags drog jag, Fanny, Kajsa, Hanna och Klara till ett favoritställe som ligger i Skanstull, nämligen Chutney. Där serverar de bara vegetarisk mat, och jag är verkligen helt kär. Älskar Chutney!
 
 #4 I lördags var jag och träna med Isabelle på ett gym. Nu när man kört sjukgymnastik i över ett år är det lätt att man kopplar bort att träna överkroppen, vilket jag har gjort. Därför fokuserade jag mest på muskelgrupper som armar, bröst mm, och det gick relativt bra. 
 
#5 Senare under lördagen åkte jag hem till Melissa tillsammans med Aji, Alexandra och Steffi och vi hade typ som en tjejkväll. Vi käkade tacos, kollade på Crazy stupid love (♥) och pratade en hel del. Kul att träffa "gamla" kompisar från högstadiet och höra om allas gymnasium, men även höra hur deras liv är helt allmänt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0