12 september

Började fredagsmorgonen med att ha sovmorgon till 10, så kunde alltså inte haft en bättre morgon. Första lektionen var samhällskunskap som för det mesta handlade om valet som är imorgon. Iallafall, efter det var det lunch och jag drog till Skanstull och till Chutney där jag och några andra härliga tjejer åt vegatarisk lunch. Är verkligen förvånad över mig själv som äter vegatarisk, hehe. Efter lunch hade vi spanska- och mattelektion, som faktiskt var underhållande. Det sista vi hade innan vi sluta var idrott och vi skulle köra Tabata (intervallträning). Är faktiskt väldigt nöjd över min prestation, dock var jag alldeles slut efteråt. 
 
När vi slutade bestämde jag, Sigrid, Mina, Filip och Kajsa (nya kompisar från klassen) lite spontant att fortsätta umgås. Dock kände jag att jag ville hem och duscha innan, så så blev det. Jag drog hem och duscha/käka medan de drog in till stan och fika medan de vänta på mig. Några timmar senare träffades vi och tog bussen hem till Sigrid. Kvällen spenderades där med en hel del prat och flum, riktigt lyckad kväll! Vi gjorde en pizza som vi sedan åt till middag, och lite senare under kvällen kom Jake (!!) som jag inte träffat på över ett år. Jag lärde känna honom på Sportscamp, men det visade sig sedan vara Sigrids bästavän. Vilket sammanträffande! :) Nog om det, senare under kvällen drog vi ut och körde lite med deras mopeder, innan jag, Mina, Kajsa och Filip tog bussen hem. Kom hem runt ett, lyckad kväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0