Apberget.

Igår var det lördag och känner att jag verkligen behöver blogga om den dagen då den var så lyckad!
 
 
 
 
Under förmiddagen eller under dagen hände det inte så mycket speciellt, jag pluggade litegrann och redigerade sedan en video. Vid fyratiden hoppade jag äntligen ur sovkläderna och började fixa mig inför kvällen. Mötte lite vänner från klassen runt 18 i gullmars och vi fortsatte oss vidare till Hornstull och Långholmen där vi mötte Filippa. Vi allihopa drog sedan till Apberget där vi satt och myste på picknickfiltar. Kajsa hade fixat halloumisallad som vi alla åt av, samt en hel del annat gott. Det var så stört kul, vi satt och skrattade verkligen HELA kvällen, herregud.
 Runt tiotiden rörde vi oss vidare till en fest vid en sjö, där jag träffade min älskling Mina. <333 Varken jag, Filip, Mina eller Harald var så sugna på det, så vi drog istället till Donken en stund. Harald drog hem efter det medan jag, Mina och Filip drog till Söder aka hem till Filip där vi kollade på Tarzan hihi. Vi kollade lite på youtube också, innan jag och Mina blev "utslängda" vid två. Kvällen avslutades hemma hos Mina då jag varken hade lust eller ork att åka hem, så jag sov där istället.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0