Bra tre dagar!

Fredag
I fredags gick jag i skolan i några timmar. Hade två prov och en idrottsinlämning samt coopertest på idrotten, wow fullrulle verkligen. Anyway, efter skolan tog jag en snabb dusch innan jag träffade älskade vänner som jag inte hade träffat på ett tag. Vi åkte iallafall till centrum där alla köpte varsin middag innan vi åkte hem till Anna för att ha en filmkväll. Själva anledningen med kvällen var att catcha upp lite angående gymnasium, men även att ha en skön och mysig fredagskväll. Vi kollade på en hel del skräckfilmer, och jag drog hem någongång vid ett. 
 
Lördag
Jag träffade Angelica vid två tiden som jag inte heller hade sett på evigheter. Kul var det iallafall, vi var i Haninge centrum där vi strosa runt i butiker och sedan satte vi oss på ett café. Efter det åkte vi hem till mig där vi inte gjorde så mycket. Angelica sminkade mig innan hon åkte hem och jag fortsätte till Norra Sköndal där jag träffade Alvin, Sigrid, Kajsa och Filip. Vi drog hem till Alvin där vi även spenderade kvällen. Kvällen var verkligen bäst på alla sätt och vis, herregud. Allt var så sjukt galet, vi dansa, dunka musik, kom helt plötsligt på att vi skulle baka en tårta, drog till en sjö mm. Kvällen sluta vid tre då alla däckade, yey.
 
Söndag
Vaknade utav att pigga Sigrid hoppa på mig och Kajsa. Vi allihopa var väldigt sega under morgonen, dock lyckades vi värma en pizza som vi sedan käka till frukost. Var hemma från Alvin runt två och då var jag verkligen helt slut. Endå hoppade jag in i duschen innan jag hamnade framför tv:n. Sedan fick jag reda på bästa nyheten, dock tänker jag inte avslöja den utan ni får reda på det lite senare hihi. Runt tre tiden började jag fixa mig litegrann då Angelicas syster Julia ska fylla 20 år (!!!) imorgon och hon hade då alltså som en middag för familj och vänner. Kvällen var jättetrevlig med god mat och bra sällskap! 
 
Snart ett år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0