Livet som 18

Shit vad länge sen det var jag uppdaterade här på bloggen! Vill bara slänga in ett inlägg och väldigt väldigt väldigt kortfattat berätta några av alla de roliga saker som hänt under tiden jag inte uppdaterat. Som ni säkert redan vet fyllde jag 18 den 5 augusti. Har firat den ordentligt, på själva födelsedagen åkte jag inte till stan med Linnea och Julia där vi körde laserdome och käkade lunch på restaurang. När jag kom hem fixade jag mig för att sedan åka in till stan igen med familjen och äta på restaurang igen. Var verkligen hur mysigt som helst. eftersom jag fyllde år på en tisdag skedde utgången dagen efter. Vi var ett rejält gäng som gick ut och firade och jag hade en sån jävla bra kväll/natt, åhh! Helgen efter firade vi med släkt och vänner och jag fick en massa fina pressenter.
 
Den 25 drog även skolan igång efter ett underbart sommarlov som har skapat en massa minnen. Känns faktiskt rätt bra att börja skolan. Det är alltid kul att träffa alla vänner och det är faktiskt riktigt kul nu innan pluggandet drar igång på riktigt. Men jag har bara ett år kvar så nu kör vi!!
 
Kan inte ta upp allt som hänt i ett inlägg men kan berätta lite snabbt om helgen. I lördags spenderade jag dagen hemma hos Nennie där vi mest chillade med film, snacka osv. När jag kom hem bestämde jag mig spontant för att gå ut och festa med Julia och hennes kompisar. Jag skyndade mig in i duschen, fixade mig osv. När vi var klara käkade vi thaimat innan vi drog hem till Saga och förade lite. VI alla gick omkring i Sagas kepsar hela kvällen också haha. Vid 22 drog vi in till stan, och Opal där vi träffade upp ännu fler. Efter vi vart där ett tag drog vi vidare till en nattklubb. Asså kvällen var så sjuk fast ändå inte hehe. En ramla i diket och blev helt blöt, har inte garvat så mycket på as länge. Okej nu måste jag runda av, kom hem vid 05:15 och gick och la mig direkt. På söndagen åkte jag somsagt in till Kungsan med Linnea och kolla på rix fm festivalen. PUSS!
Riktigt skev bild från i lördags!

Kommentarer
Postat av: julia

asså alla e så jävla fula på den där bilden hahahah :(

2014-09-17 @ 13:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0