TGIF

Egentligen håller jag inte riktigt med rubriken då jag faktiskt just nu tycker om att spendera min tid i skolan bland alla härliga människor. Dock ska det bli lite skönt med helg, för är verkligen otroligt trött. Inte kommit in i skolrutinerna ännu hehe. 
 
Idag har jag gått i skolan från skolan 8.30-16.00. Började skoldagen med en laboration som för mestadels bara var en förberedelseuppgift inför en nästkommande sak inom biologin. Efter laborationen hade vi egentligen samhällslektion, men då fick vi istället våra skoldatorer, åh vad kul! Är jättenöjd över datorn, trots att det inte är en Macbook. Till lunch (eftersom vi har matkort) käkade jag och nio andra brudar från klassen Thai buffé i Hammarbysjöstad, var otroligt gott och blev proppmätt! Efter lunchen hade jag spanska- och mattelektion, som var ganska ointressanta hehe. Som sista lektion hade vi idrott som var betydligt roligare! Vi körde en slags frisbeelek, garvade typ ihjäl mig (så roligt var det).
 
Slutade somsagt klockan 16.00 och åkte då lite halvt ofräsch hem till Angelica där vi bara snackade. Mamma kom och hämtade mig, och sedan åkte vi hem och käkade grillat (!¡!¡!¡!) till middag. Sedan under kvällen har jag bara tagit det lugnt, pratat lite med mamma om morgondagen då jag ska upp tidigt för att jobba (¿qué?). Ska jobba på Tjejmilen, genom att dela ut Dextro Enery. Kulkul. Annars de andra planerna för morgondagen är att jag ska ut på kvällen med klassen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0