The best of 2013

Startade året med att fira nyår tillsammans med Angelica. Strax därefter var jag på en toppen tjejmiddag hemma hos felicia som fyllde 15. Klippte och slingade mitt hår hos frisören i febuari, som jag verkligen blev nöjd över. Började alltmer äta nyttigt, men i början var det tufft och jag blandade nyttigt med onyttigt. Efter ett tag gick det hur bra som helst. Nångång i vintras var jag i Romme med skolan, en av de roligaste upplevelserna 2013 faktiskt. Under våren tog handbollen en hel del tid, både träningar och matcher. Gick och såg en liten konsert med fanny, lillgrabben Ullrik Munther. Jag såg även och träffade Anton Ewald nångång i vintras med Tone, riktigt snygg kille!
 
 
Var i Falun en vecka i mars med skolan, herregud. Vilken vecka, villka minnen! Eftersom jag fyllde år när jag var i Falun, bjöd vi över släktningar och kusiner på fika när jag kom hem. Var riktigt skoj. Hade årets första photoshoot med Angelica i våras, lockigt hår och glada tjejer. Nångång under våren var jag på en kryssning med Angelica, Angelicas mamma och min mamma. Toppenkul. Provade på jordnötssmör för första gången, och fick även mitt påskägg. Under vårens gång ökade även mitt intresse för fika och luncher på stan.
 
 
Fick en vagel efter första april där jag spenderade en kväll med kusinerna hemma hos farmor. Vagel förstörde mitt liv i över en månad, och jag gjorde allt för att göra så den inte syntes. Hade en underbar dag med Elenore i April som jag mer än gärna vill uppleva igen. Fannys party tjejmiddag i april är inte heller något att klaga på, var grym på alla sätt och vis. Dagarna sprang iväg, och det var snart dags för One Direction konserten och USA. Årets andra photoshoot var i april med Angelica, denna gång inne i stan. Min bästa photoshoot! Syrran fyllde även år i april och kom ett år närmare 18, vilket var kul men även lite tungt. Åkte motorcykel för första gången i maj, jisses vilken känsla. Efter en toppenkväll hos Moa (den jag pratade om här) fick jag njurinfektion. Var tvungen att skippa mycket handboll, exempelvis Järnvägen cup. 
 
 
På grund av att jag hade fått njurinfektion stannade jag hemma mycket från skolan. Mormor kom exempelvis över ibland, med choklad och jordgubbar. Det blev morsdag, och då gav jag och Louise mamma rosor och hemgjorda cupcakes. Sommaren kom och Dumle fick vara ute allt mer. Värmen kom också och jag badade allt mer. Min sista dag i skolan innan sommarlovet vågade jag äntligen ha på mig shorts. Åkte sedan till USA, där jag levde det bra livet. Under sommaren gjorde jag en hel del grejer, exempelvis Gotland med Fanny och Sportscamp. Jag blev skadad när jag var på Sportscamp och fick gå med kryckor resten av sommarlovet. Var då för det mesta hemma, men en dag orkade jag åka med till Nynäshamn med mamma och mormor. 
 
 
Då började jag även se de bra sakerna i livet. Hösten kom hur mycket jag än inte ville, och samma sak med skolan. Vi började även sluta äta grillat, vilket gjorde ont i hjärtat. Gjorde inte så mycket under hösten tycker jag, utan bara fladdrade fram och tillbaka med undersökningar på knät. I höst köpte jag nya glasögon, som jag verkligen älskar. En vecka jag aldrig kommer glömma var när vi var i Falun med skolan i 9:an, ååh. Veckan var helt sjuk. Mitt höstlov var verkligen kul. Umgicks mycket med Fanny och ett par killar, hade photoshoot, gick ut på Halloween mm. Efter en tragisk sak som hände med Fanny spenderade vi en kväll tillsammans i november, åt och pratade riktigt mycket. Under hösten blev det mycket fest och tjejmiddagar, exempelvis hemma hos Anna och Gabi. Tillslut kom julen och jullov. Har gjort en hel del grejer under lovet, och det är inte slut än. Exempelvis hade jag och Angelica årets sista photoshoot. 
 
 
Försökte kortfatta de bästa minnerna 2013, såhär sista dagen av året. Var verkligen sjukt svårt att göra detta inlägg (komma på alla fantastiska stunder, skriva ner kortfattat & hitta bilder). Inlägget blev iallafall inte så jättesnyggt, men gjorde detta inlägg för mestadels till mig själv. Aja, ha en superbra sista dag 2013, och tänk tillbaka till året som gått.
Vad har varit roligt och vad har varit tråkigt? Utifrån svaren kan du förbättra ditt 2014. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0