FALUN ♥

Det känns faktiskt ganska otroligt, att imorgon måndag ska jag åka till Falun med skolan för sista gången. Är så otroligt tacksam att jag fått uppleva alla dessa fantastiska stunder som blivit till minnen, samtidigt som jag nästan gråter att jag aldrig kommer få uppleva Falun igen efter denna vecka. Det är nog många av er som inte förstår vad jag menar, och därför ska jag försöka förklara för er!
 
Min skola är lite annorlunda, då vi arbetar på ett helt annat sätt än i vanliga skolor. På grund av det annorlunda arbetssättet har vi inte så mycket tid för de praktiska ämnerna, dvs slöjd, hemkunskap, bild mm. Därför åker varje årskurs, en gång varje läsår, upp till Falun där vi tillbringar en skolvecka. Vi har lektioner mellan 9-16, samt med lunch och raster. Efter klockan 16 gör man lite vad man vill med polarna, vilket slutar med massvis av minnen! Man kan antingen tillbringa eftermiddagen/kvällen inne i huset eller gå ut på äventyr på staden.
Som ni kanske redan förstått har jag varit där i 6:an, 7:an och 8:an, och nu är det sista året som gäller. Förra året var helt klart bäst, gjorde så himla mycket kul och fyllde år dessutom! Orkar inte rabbla upp allt jag gjorde förra året, men HÄR kan ni läsa ett inlägg om min vecka i Falun i 8:an.
 
Som ni förmodligen redan förstått kommer uppdateringen inte vara så bra från min sida. Jag har gjort liiiiite tidinställda inlägg men annars får Angelica sköta uppdateringen. Puss 
 

Bilder från Falun i 8:an! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0